Raspunsuri la intrebari frecvente:

De ce ar trebui sa angajez un consultant in organizarea casei?

Pentru a-ti fi mai usor si pentru a castiga timp.

Organizarea casei implica, in linii mari, doua decizii: pastrez sau nu un lucru, si unde il depozitez. Suna foarte simplu, dar este mult mai mult decat pare la prima vedere.

Organizarea casei, fie ca este vorba de simplificare sau de gasirea celor mai bune solutii de depozitare, este un proces complex, care necesita ajutorul unei consultant pregatit, care are abilitatile de a intelege care sunt nevoile tale si ale familiei tale.

De ce ar trebui sa aleg Organizo?

Decizia de a lucra cu un consultant in organizarea casei poate fi destul de deficila deoarece, in procesul de organizare, acesta va veni la tine acasa si va lucra indeaproape cu tine si lucrurile tale.

De aceea, pregatirea acestuia este foarte importanta. Pasiunea mea pentru organizarea casei m-a determinat sa intru in programul de certificare in metoda KonMari™ si sa devin, astfel, primul Consultant KonMari™ Certificat din Romania. Sunt pregatita sa te ajut sa intelegi relatia cu lucrurile tale, sa simplifici si sa organizezi astfel incat sa iti fie mai usor si mai simplu.

Este important sa ai incredere in consultantul pe care il alegi. De aceea, inainte de a incepe procesul de organizare, vom avea o discutie telefonica gratuita pentru a ne cunoaste si pentru a intelege care sunt asteptarile tale.

Ce se intampla in timpul unei sesiuni?

Te voi ajuta sa simplifici si sa creezi un sistem de organizare care se potriveste casei tale. Vom dezvolta un plan care va tine cont de nevoile tale specifice si, cel mai important, de viziunea ta asupra modului in care vrei sa fie casa ta. Odata ce avem un plan, vom lucra impreuna pentru a-l realiza si pentru a-ti pune casa in ordine. Intre sesiuni, vei avea diferite teme de parcurs astfel incat sa exersezi noile abilitati si sa limitam numarul intalnirilor fata in fata de care vom avea nevoie pentru a finaliza procesul de organizare.

Fiecare casa este diferita. Trei aspecte determina timpul de care vom avea nevoie pentru a parcurge procesul de organizare: marimea casei, volumul de lucruri si, cel mai important, cat de repede iei decizii.

In general, prima sesiune dureaza intre trei si cinci ore. In functie de complexitate, vom stabili impreuna de cate sesiuni avem nevoie pentru a parcurge tot procesul.

Ce este metoda KonMari™ de organizare pe categorii?

KonMari™ este o metoda de sortare si organizare a casei, creata de Marie Kondo, autoarea cartilor „Bucuria Ordinii„ si „Magia Ordinii„, care pune accentul pe organizarea casei in functie de categorie, si nu de locul in care sunt lucrurile. Deci, in loc sa ne concentram pe organizarea unei anumite camere, vom aduce toate lucrurile dintr-o anumita categorie intr-un singur loc si le vom sorta in functie de utilitatea lor si de bucuria pe care o simti fata de acele lucruri. Astfel, vei lua decizii mult mai usor si vei pastra in jurul tau doar lucrurile de care ai nevoie si care iti plac cu adevarat. De asemenea, in timpul procesului de organizare, vom discuta despre relatia cu lucrurile, nevoia de cumparare si despre solutii eficiente de depozitare.

La finalul procesului de organizare vei cumpara doar lucrurile de care ai nevoie si care iti plac, vei avea mai mult spatiu in casa ta, vei petrece mai mult timp cu familia, iti va fi mai usor si mai bine.

Care sunt costurile?

Organizarea casei este un proces care iti schimba modul de gandire si stilul de viata pentru totdeauna. Consultanta pentru organizarea casei presupune o investitie care iti va aduce simplitate, usurinta in a face lucrurile si mai multa bucurie, o investitie pe care o faci o singura data, si pe care o vei amortiza continuu in timp. Cand vom finaliza procesul de organizare vei cumpara doar lucrurile de care ai nevoie si care iti plac, vei avea mai mult spatiu in casa ta, vei petrece mai mult timp cu familia, iti va fi mai usor si mai bine. Dar, cel mai important, vei castiga liniste, confort si armonie.

Informatiile mele vor ramane confidentiale?

Confidentialitatea informatiilor initiale si a celor pe care le vom descoperi in cadrul procesului de organizare este garantata.

Care este urmatorul pas?

Trimite-mi un mesaj la hello@organizo.ro sau completeaza acest formular si hai sa cream impreuna planul de organizare potrivit casei tale. Voi fi alaturi de tine pentru a te ajuta sa treci prin procesul de sortare a lucrurilor si de organizare a celor pe care le pastrezi, vom gasi solutii de depozitare si vom crea impreuna casa in care te vei simti ACASA.

Programeaza o discutie telefonica gratuita.